آدم برفی

دور گردنش شال پیچیدند

 

و سرش کلاه گذاشتند ورفتند

 

کسی نفهمید همین محبت ها

 

آدم برفی را آب کرد



نظرات شما عزیزان:

محمد و مونا
ساعت4:41---24 تير 1393
لینک شدید لطفا لینکم کنید ممنون
پاسخ:ممنونم شما هم لينك شدي


ترلان
ساعت14:51---19 تير 1393
درد ايـــــن است،كه درد را نميـــــــشود


بـــــه هيــــچكس حـــــــــــالي كـــــــــرد
پاسخ:همدرد ميفهمد درد را.....


علی
ساعت12:35---19 تير 1393

خیالت مثل چرت های صبحگاهی است ،
همش با خودم میگویم : فقط ۵ دقیقه دیگر !
پاسخ:پير شديم بپاي هم من و خيالت....


فاطمه
ساعت11:10---10 تير 1393
لینک شدی داداشی...
پاسخ:ممنونم اجی


MAHTAB
ساعت23:59---7 تير 1393

دست بر دلم نگذار!
میسوزی...
داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده...
پاسخ:می سوزد این دلم.... قلبم چه بی کس است....


mina
ساعت0:16---7 تير 1393
وبت خیلی قشنگه.
مخصوصا این مطلبت
پاسخ:ممنونم لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 تير 1393 | 5:36 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.